Isnin, Jun 21, 2010

CERITA IBU,MOMOT & POPOT

3 beranak ni diambil dari plan. kotor,habuk,debu,kutu semua ada. si ibu ekor kembang,mungkin kacukan parsi tapi dh x cantik bulunya..serabuttt..


Mula-mula sampai rumah. si ibu cool je..sepanjang masa susukan anak2.





momot & popot...comot giler...muka suci je..:P



Dah pandai jalan, main-main...tapi si popot ni masih takut2 dengan aku. dia tengok muka aku ni garang kot.




kita minum dulu..."shushu ibu shangat shedap"





perut popot..masyaAllah !!




bubu suka mengusik & nak berkawan, momot & popot pulak takut dengan bubu..kelakar betul




main time !!




popot dah besar..tangkap lipas...cayalah! bersih rumahku...





Tapii...3 beranak ni sekarang tak lagi aku bela...disebabkan masa terhad,keje pagi balik malam,diorang pulak terkurung dalam rumah, kesiann..nak taknak terpaksa aku lepaskan kat 1 kawasan kampung.harap-harap ada insan yg baik hati amik dorang jadi anak angkat. dorang pun dah besar dan insyaAllah boleh cari makan sendiri.dari aku kurung dlm rumah.rumah plk jenis apartment.

memang sedih masa tu...sempat aku bekalkan nasi tuk dorang..aku dah tak pandang belakang.mengenangkan muka2 dorang yg cuak bila sampai tempat baru..mmg aku xleh nak tengok. ishhhhh....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

~~mari mengomel ramai-ramai~~