Khamis, Disember 15, 2011

Yang Berganti Asyik Hilang

Assalamualaikum...

Minggu lepas baru update pasal LoqLaq. Baru nak seronok ceita pasal keletah dia, pasal kenakalan dia, pasal kebaikan dia. Tup-tup sekarang ni, dah dekat seminggu tak nampak batang hidung dia. Kita ni belikan la makanan sedap-sedap untuk dia. Tapi dia takde pulak. Huuu....sedihnya...mana la dia pegi.

Balik keje saje goncang kunci, ketuk pintu grill kuat-kuat, dengan harapan si kecik tu dengar dari jauh. Tapi hampa...mak gendut ni pulak yang datang dengan lenggang lenggok mak limah.

Betul kata orang, kalau sayang tak boleh terlalu sayang. Mungkin sebab terlalu sayang, Senget, Kecik Kepochi, LoqLaq dan yang lain-lain tak balik-balik sampai sekarang.

Sekarang ni sayang berpada-pada jelah pada mana yang tinggal. Mak gendut, si mulut rabit, mak itam & anak-anak. Maaf sebab takde nama yang spesifik untuk mereka. Biasa panggil "meaww.." je, datang lah dorang...

3 ulasan:

  1. tapi..takleh buat aper..rasa sayang tu mmg melimpah2 jer kat bebudak tu..kan2..ader laa tu kot memana..jumpa tempat baru agaknya..moga2 dia slmt..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. cik Siti rasanya sbb dorang ni kan stray lgpon tak sunat kan sbb tu selalu hilang, bukan kemana pon rasanya dorang merayap jer tu

    kita doakan yg baik-baik jelah yer..smoga dorang semua selamat hendaknya :)

    BalasPadam

~~mari mengomel ramai-ramai~~