Khamis, September 08, 2011

Hari Sedih & Duka

Sedih dengan tragedi hotel neraka petknode
Simpati dengan tuan empunya kucing yang mati & kebuluran

Rindu dengan Si Senget..hanya dia yang aku harap akan muncul menyambut aku pulang dari kampung hari Isnin lepas. Tapi hampa...hingga hari ini Senget tak muncul-muncul.

Aku cuba cari sekitar rumah, bayang pun tak jumpa....apalah agaknya nasib Senget.


Sedih sangat...takde mood nak taip panjang-panjang....

8 ulasan:

  1. alaa..mana Senget pegi ni..harap2 dia baik2 ajer ..Aminn..

    BalasPadam
  2. alamak risaunya...

    faham prasaan cik Siti, kita doakan smoga Senget selamat yerk

    BalasPadam
  3. Senget dah pulang belum? Kami nak tau juga berita selanjutnya.. gebu, kechik dan oyen ok ke?

    BalasPadam
  4. gebu ada..kechik & oyen pun dah takde...
    :(

    BalasPadam
  5. sengetttt mana awak pg????

    BalasPadam
  6. Sbr cik siti. Semoga senget selamat wlau kat mana pun dia. and semoga senget pulang cepat... sian cik siti

    BalasPadam
  7. Semuga Senget selamat dan bertemu semula... Allah ada disisinya

    BalasPadam
  8. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam

~~mari mengomel ramai-ramai~~